tiistai 16. joulukuuta 2014

Magic Circus

Sain pari viikkoa sitten pikkujoulupaketissa Mavalan Magic Circus glitterlakan. Olin hypistellyt kyseistä lakkaa (ja muitakin samaan kokoelmaan kuuluvia) useampaan kertaan eri kaupoissa, mutta joka kerta ajattelin etten kuitenkaan tarvi sitä. En varmaan vieläkään omistaisi Magic Circusta ellen olisi lahjaksi sitä saanut. Ja voi kuinka väärässä olinkaan, nimittäin lakka on tosi hieno! Magic Circuksen pohjaväri on kirkas ja siinä lilluu vihreitä, punaisia, kultaisia ja hopeita glittereitä parissa eri koossa. Täydellinen joululakka!


Näin muuten jossain blogissa Essien korkin GinaTricot pullossa ja olin että mitäääh?! pakko kokeilla heti. Ja tosiaan Essien ja GinaTricotin lakkojen korkit voi vaihtaa ihan päittäin, eikä mun tarvikkaan ruveta kaatamaan GT lakkaa Essien pulloon. Onneks huomasin ennen kuin olin tehnyt asialle mitään. Ois voinu vähän ärsyttää jälkikäteen. Nyt on paljon kivempi lakata tällä, kun on leveä Essien suti käytössä. GT omalla ohkasella sudilla jouduin lakkaamaan kolme kerrosta eikä jälki silti ollut kovin tasainen, kun Essien sudilla kahdella kerroksella tuli täydellinen jälki. Aah mä niin rakastan Essien leveää sutia!

Mut joo, eli lakkasin kynsille ensin pari kerrosta GT valkoista lakkaa ja päälle töpöttelin topsipuikolla Magic Circusta kynsien tyviin. Tällä tavalla saa aikaan tosi helposti ja nopeasti näyttävät kynnet! Topsipuikkoa kannattaa vähän kastella ennen lakkaan dippaamista, ettei jossain vaiheessa se pumpuli ala hajoamaan ja haituvia jää kiinni kynsiin nimim. kokemusta löytyy, hah.


Käytety lakat:
GinaTricot - White
Mavala - Magic Circus

8 kommenttia:

  1. Tämä on kyllä niin joululakka :) hyvä idea ottaa topsipuikolla kun itse lakan omalla siveltimellä sohmailin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jostain blogista tai facebookin kynsikoriste -ryhmästä mä tän bongasin joskus :D Kannataa ehdottomasti kokeilla!

      Poista
  2. Oi että, kauniit! Mua harmittaa älyttömästi, etten hommannut Magic Confettia kun nuo tuli... Pitää muistaa metsästää se, oli meinaan ihan mun näköinen lakka :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista❤️