torstai 4. joulukuuta 2014

Pikkujoulukynnet

Meillä oli lauantaina Satakunnan kynsiharrastajien pienet pikkujoulut Raumalla. Käytiin syömässä thaimaalaisessa ravintolassa ja sen jälkeen kahvilassa jälkiruualla. Oli super kivaa vaikka meitä olikin yhteensä vain neljä päässyt paikalle! Jouluiset kynnet piti tietty sinne tehdä. Halusin ehdottomasti lakata Dependin punaisella tekstuurilakalla ja yhdistää sen johonkin muuhun tekstuuriin. Meinasin ensin tehdä Dependillä liukuvärin OPIn Solitairen päälle, mutta se näytti lähinnä veriseltä lumelta :D Loppujen lopuksi päätin yhdistää punaisen hopeaan. Kulta olis tietty sopinut hiukan paremmin, mutta en omista sen väristä tekstuuria.


Lakkasin siis kaikki muut kynnet punaisella paitsi nimettömät lakkasin hopealla. Punaisiin kynsiin liukuvärjäsin hopeaa meikkisienen palasella. Mulla on muutama punainen sydän niitti joten sellasen laitoin pikakuivattajalla kiinni nimettömiin ja niitin päälle laitoin kerroksen OPIn mattaavaa päällyslakkaa. Sydämestä tuli tosi kivan näköinen ja tuntuinen mattana, teki vaan mieli silitellä sitä koko ajan! Vasemman nimettömän sydän ei montaa tuntia pysynytkään kynnessä (silittelyni takia :D) ja kun huomasin sen hävinneen, revin myös oikeasta nimettömästä sen pois. Mä en kestä olla kynsillä mitkä on hiukankin erilaiset kuin toisessa kädessä. Joskus ekoja kertoja kun lakkasin nimettömän eriväriseksi kun muut kynnet, mua alkoi ahdistaa niin paljon et oli pakko putsata erivärinen pois ja lakata kaikki samalla lakalla. Onneks oon siitä päässyt yli jo aikoja sitten!


Käytetyt lakat:
Depend - Poppy
Depend - Silver Mist
OPI - Matte Top Coat


********


Koska kyseessä oli pikkujoulut, oltiin sovittu että jokainen tuo pienen paketin mukanaan. Paketit sitten arvottiin kaikkien kesken. Mun paketista paljastui mun ihka ensimmäinen Picture Polishin lakka Shy Violet, Mavalan joulukokoelman lakka Magic Circus, arkki siirtokuvia ja setti kynsikoristeita. Ihan huikee paketti! Tämän paketin antaja mulle menomatkalla autossa viel väitti ostamansa lahjan olevan tosi surkea :D.

10 kommenttia:

Kiitos kommentista❤️