perjantai 2. tammikuuta 2015

Vuoden 2014 viimeiset kynnet

Eli kynnet missä juhlittiin vaihtuvaa vuotta. Nyt menee muuten taas vähän aikaa oppia kirjoittamaan vuoden oikein :D. Sit ku just on oppinu/muistaa ettei enää olekkaan 14, vuosi vaihtuu taas. Onko muillakin sama juttu? Tosin mä kyllä välillä jäädyn nimeäni ja puhelinnumeroaki kirjottaessa. Tulee joku ihan hirvee aivojumi joskus.


Maanantaina tuli mun F.U.N Lacquerin tilaus ja päätin samantien lakata uv-kynnet upealla Million Dollar Dreamilla. En vaan tiennyt miten koristelisin sen teemaan sopivaksi eli raketteja piti olla. Aikani googletin kuvia ja meinasin hylätäkin koko jutun ku kaikki näytti mukamas niin vaikeilta, mutta törmäsin jossain suorilla kynsivinyyleillä tehtyihin raketteihin. Eli ensin glitterlakka kynnelle, siihen päälle vinyylit ja musta lakka päälle. Alkuperäisessä kuvassa (mitä en nyt just löydä :( ) oli kaikkiin kynsiin tehty ilotulitteet ja joka kynneesä oli eri värinen lakka alla. Mä tein omani vaan Million Dollar Dreamilla ja Essien mustalla.



Käytety lakat:
F.U.N Lacquer - Million Dollar Dream
Essie - Licorice

6 kommenttia:

  1. Oi kun kiva idea, ja vallan onnistunut toteutus! Aivan ihanat kynnet <3

    VastaaPoista
  2. Tosi ihanat ♡ Mä oon himoinnut noita F.U.N- lakkoja mutten oo vielä ostanut kalliiden postikulujen vuoksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3 Mun kolmen F.U.N Lacquerin tilaus makso postien kans noin 43€ et ei ne postit mitkää ihan hirveen kalliit oo :)

      Poista

Kiitos kommentista❤️