perjantai 24. heinäkuuta 2015

Japanin tuliainen

Mun eno kävi Japanissa kesälomareissulla ja tuliaisiksi se toi mulle sieltä kolme kynsilakkaa ja arkin kynsitarroja. En osannut odottaa kynsilakkoja tuliaisiksi ja yllätys oli melkosen iso, kun ensimmäisenä pienistä pehmustetuista kääreistä paljastui upea glitterlakka. Lakassa on neon keltaisia ja pinkkejä glittereitä sekä hiukan valkoisiakin. Ihan super hieno! Oli ne toisetkin lakat tietty upeita ;)! Miten ihmeessä se osasikin valita sellaset lakat millasia mulla ei vielä ole! Ja eno ei oo siis koskaan nähnyt mun lakkakokoelmaa eikä lukenut mun blogia. Oltiin mun porukoilla just pikkuveljen synttärikahveilla ja pakotin äitin kaivamaan esiin sen omat swatch-tikut, että pääsisin heti lakkaamaan lakat tikulle. Ei tällästen ihanuuksien swatchailua voi odottaa kotiin asti!


Samalla, kun mä lakkasin lakkoja tikuille ni eno etti puhelimella lakoista tietoa ku ei niistä ihmekirjaimista ota mitään selvää. Olisi kiva edes lakan merkki tietää. Tästä lakasta ei löytynyt yhtään mitään! Paitsi myöhemmin huvikseni laitoin intagramiin hakusanaksi flakenailglitter ja sillä löyty. Eli oletettavasti ainakin tän lakan merkki on Flake Nail Glitter :D. Ne kaksi muuta lakkaa olikin helpommin löydettävissä, mutta niistä lisää myöhemmin.


Halusin lakata tämän glitterin sellaisen lakan päälle mistä glitterit näkyisi oikein kirkkaasti. Lopulta lakaksi valikoitui Essien Urban Jungle. Kaikkiin muihin kynsiin töpötin vanupuikolla glitteriä kynnen tyveen liukuvasti, mutta nimettömän lakkasin sillä kokonaan. Tekis mieli lakata kynnet samalla tavalla heti perään uudestaan. Tää glitterlakka on vaan niin kiva!

Näköjään taas vaihteeksi alin kuva ylivalottui ja paloi puhki tänne bloggeriin lisätessä. Vähän aikaa tää viimisen kuvan puhki palamisen ongelma oli jo poissa, mut nyt se näköjään tuli taas takasin. Hienoa.. Toivottavasti tää on vaan väliaikasta.


Käytetyt lakat:
Essie - Urban Jungle
Flake Nail Glitter - ??

22 kommenttia:

  1. Veikeä lakka. Olisi ihanaa joskus päästä Japaniin. Elän semmosessa käsityksessä, että se ois kynsi-ihmisen aarreaitta. :D Japanin kirjotussysteemi on kieltämättä hankala, mutta samalla todella kiehtova. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin iha valmis ryntäämään Japaniin heti ku näin tuliaislakat :DD Se kirjotussysteemi on varmaan tosi vaikee oppia. Sen verran mun eno ainaki tiesi et tän lakan korkissa lukee kawaii ja se tarkottaa söpöä.

      Poista
  2. Aivan ihanat!
    Mullakin on Urban Jungle parhaillaan kynsillä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Urban Jungle on ihana, mut se sivellin on ihan hirvee! Täytyis ostaa valkonen Essie leveällä sudilla ja siitä vaihtaa suti Urban Junngleen :D

      Poista
  3. Tää on herkku! Siis ihan syötävän nami glitter :). Mistä tollaisia enoja saa?

    VastaaPoista
  4. Ihana lakka, waude! Upeat kynnet myös. :>

    VastaaPoista
  5. Ihana lakka ja upeat kynnet!

    VastaaPoista
  6. Onpas kivan oloinen lakka! Nätti lakkaus :)

    VastaaPoista
  7. Onpa sulla mukava eno, jolla on vielä hyvä kynsilakkamaku kaupan päälle! Kivan näköinen glitterlakka ja hieno lakkaus :).

    VastaaPoista
  8. Ooh miten ihanat kynnet! Tuo glitterlakka on aikas herkullinen ♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentista❤️