tiistai 22. syyskuuta 2015

Chromatic Orange ja mistelinoksa

Mulla oli vielä yksi OPI:n vesivärilakka kokeilemattomissa ja sekin nyt pääsi sitten kynsille asti.


Alun perin mulla oli ideana tehdä dotting toolilla pilkkuja Chromatic Orangen lakkakerroksien väliin. Sellasia kynsiä on kuitenkin jo näkynyt jonkin verran, joten en halunnut tehdä samanlaisia. Samaten on näkynyt myös lakkauksia missä on leimattu lakkakerroksien väliin. En halunnut sellaisiakaan. Niinpä keksin kelmuttaa hopeaa kerroksien väliin! Sellasia vesivärilakka kynsiä ei ole vielä tullut vastaan.

Ensin lakkasin jokaiseen kynteen kaksi kerrosta Chromatic Orangea ja siihen päälle töpötin kelmusta pyöritetyllä pallerolla hopeaa OPI:n This Gown Needs a Crown lakkaa ja tähä päälle lakkasin vielä ohuen kerroksen Orangea. Eli hopea lakka jäi oranssin lakan kerroksien väliin. Ehkä tuo kelmutuksen marmorikuvio olisi näkynyt vähän paremmin, jos olisin valinnut hopean sijasta valkoisen. Mut en kerralla sitten! 


Halusin ehdottomasti leimata mustalla nimettömään lehtiä, mutta tajusinkin ettei mulla ole ainuttakaan laattaa sellaisilla lehdillä missä olisi vain ääriviivat. Kävin kaikki laatat läpi useampaan kertaan ja huomasinkin joulu ja halloween laatassa yhden syksykynsiin hyvin sopivan mistelinoksan lehden. Ajattelin ettei kukaan huomaa jouluista mistelinoksaa mun kynnessä (ihan lehdeltä se näyttää hei :D), mut ku käytiin nopeasti mun porukoilla ni ensimmäisenä mun kynnet nähtyään äiti katto mua vähä hassusti ja totesi et toihan on misteli! Hahahhaah :D. Heti huomattiin! Tähän päälle olisi tietysti hyvin sopinut halloween leimatkin, mutta lakkasin kynnet tänään päivällä ja ollaan huomenna menossa mummun synttäreille eikä ole ennen sitä aikaa/jaksamista vaihtaa lakkausta. En ajatellut mennä mummun synttäreille halloween-kynsillä.

Halusin vielä kokeilla miltä lakat näyttää mattana ja on kyllä tosi hienot näinkin!


Käytetyt lakat:
OPI - Chromatic Orange
OPI - This Gown Needs a Grown
Konad - Black
OPI - Matte Top Coat

8 kommenttia:

  1. Mä en varmaan olis tajunnut sen olevan mistelinoksa, ellet olis sanonut. :D
    Ihanat kynnet oot loihtinut. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kyl mäkään olis tajunnut, jos toi kuvoi ei olis ollut joululaatassa :D Kiitos paljon♥

      Poista
  2. Vähän hauska idea, pitää itekin kokeilla! :) Nää on tosi kivat :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koita ihmees :) Vesivärilakoilla pystyy kyl tekee melkee ihan mitä vaan! Kitti!

      Poista
  3. Tuo kuviointi tosiaan vähän hukkuu ainakin kuvissa. Tuossa matassa se näkyy paremmin ja ehkä siksi tykkäänkin enemmän tuosta mattaversiosta. Se on tosi hieno :) mä luulen että misteli ei välttämättä olis ollut eka mielenyhtymä tosta leimakuviosta, mutta ei koskaan saada tietää sitä, koska kun se luki otsikossa se oli jo asetettuna päähän kun näki kuva :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se yhtään sen paremmin luonnossakaan näkynyt. Olis vaan pitäny laittaa se valkonen väliin eikä hopeeta :D Mä tykkään kans matasta hiuka enemmä just sen takia et kuvio näkyy vähä paremmin siinä! Hahah :D

      Poista
  4. Wau, mahtava idea! Matattuna näyttää mielettömältä kun kuvio nousee paremmin esille! ♥ Tätä täytyy testata itsekin, kiitos ideasta :P

    VastaaPoista

Kiitos kommentista❤️