maanantai 22. helmikuuta 2016

Pikalakkaus keltaisella ja mustalla

Eilen oli taas sellainen tilanne, että piti saada kynsille jotain todella nopeasti. Erittäin lyhyen kuivumisajan tarvivat lakat ovat tietystikin tekstuurit! 


Mulla on jo kauan ollut mielessä lakkaus missä pohjana olisi musta tekstuuri ja sen päällä leimat jollain kivalla värillä. Mä en ehtinyt leimaamaan heti vaan tein sen sitten myöhemmin illalla, eli kuljin pari tuntia yksivärisellä mustalla lakkauksella ja se tuntui jotenkin ihan hölmöltä. Mä en muista koska viimeksi olisin ollut ilman minkäänlaisia koristeluja ihan vain yksi lakka kynsillä.


Leimoiksi halusin jotain kiemuroita ja kiva kuvio löytyikin ÜberChic laatasta 6-02. Leimojen väri oli tällä kertaa hankala päättää joten kysyin mun mieheltä,  että millä värillä mun pitäis leimata. Mielessäni ehkä hiukan toivoin miehen valitsevan keltaisen ja hetken mietittyään sieltä kuuluikin "keltaisella". Jes! Mun olisi kyllä pitänyt jo etukääteen osata arvata miehen värivalinta, koska joka kerta kysyttäessä se on joko keltainen ja musta tai sitten vihreä ja musta :D. 


Käytetyt lakat:
OPI - Emotions
Colour Alike - Sunshine

15 kommenttia:

  1. Nätti pikalakkaus eikä näytä ollenkaan pikalakkaukselta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :3! Leimaamalla saa aikaan tosi monimutkasen näkösiä lakkauksia, vaikkei ne oikeasti sitä olekkaan :D

      Poista
  2. Musta ja keltainen sopii kyllä hyvin yhteen ^.^

    VastaaPoista
  3. Erinomainen väriyhdistelmä, nää on tosi kivat!

    VastaaPoista
  4. Voi apua miten ihana lakkaus, todella veikeä yhdistelmä! ♥♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentista❤️