torstai 8. syyskuuta 2016

Synttäriarvonta! *ARVONTA ON PÄÄTTYNYT*


Nyt lähtis käyntiin tämän blogin ensimmäinen arvonta! Tänään tuli täyteen tasan kaksi vuotta siitä, kun kirjoitin ensimmäisen postauksen tänne. Ihan uskomatonta, että oon muka ollut täällä jo nii kauan :D. Oli mulla omatkin synttärit kuukausi sitten! 

Ajattelin järjestää teille kierrätysarvonnan eli kaikki palkintoon kuuluvat lakat ovat mun omia kirppiskasan lakkoja. Mulla on tosi paljon myyntiin meneviä lakkoja, mutta en millään jaksa kuvata kaikkia ja pistää niitä myyntiin. Arvonnan kautta (osasta) niistä eroon pääseminen on paljon helpompaa! Valitsin arvottavaksi väriensä puolesta hyvin syksyyn sopivia lakkoja. Kaikki lakat olen käynyt läpi ja tarkistanut, että ne ovat sellaisessa kunnossa että ne kehtaa pistää eteenpäin. Osaa lakoista on vain testattu swatch-tikulle ja muita käytetty 1-4 kertaa  eli kaikki pullot ovat melkeinpä täysiä. Eli kaikki lakat mitkä ovat yllä olevassa kuvassa kuuluvat palkintoon ja niiden lisäksi laitan mukaan parit ylläri koristeet (mitkä oikeasti unohdin pois kuvasta :D). 

Osallistuaksesi arvontaan sinun pitää olla blogini julkinen lukija Bloggerin kautta. Jätä tähän postaukseen kommentti mikä sisältää nimen millä luet blogiani sekä toimivan sähköpostiosoitteen mitä kautta saan yhteyden arvonnan voittajaan. Lähetän palkinnon vain Suomeen. Osallistumisaika alkaa nyt ja päättyy torstaina 22.9. klo 12.00.