lauantai 19. marraskuuta 2016

Joulukalenterit


Mulla on tänä vuonna ekaa kertaa kosmetiikkakalenteri! Tai siis kaksi kosmetiikkakalenteria. Aikaisemmin mulla on aina ollut joku kuva- tai suklaakalenteri + joka vuosi äitin ostama veikkauksen arpakalenteri. Oli mulla joku vuosi äitin tekemä teekalenterikin ja viime vuonna Glitterin korukalenteri, mutta ikinä ennen ei ole kosmetiikkakalenteria ollut. Ihan super jännää! Nyt mulla on sellaiset kalenterin mitä voi täällä blogissakin esitellä! Ajattelin, että postaisin tänne molemmista kalentereista kuuden luukun sisällön kerrallaan. Saa itsellekin ylös sisällön, kun täältä on niin helppo katsoa se sitten myöhemminkin.

4 kommenttia:

  1. Mulla on muutamana vuonna ollut kosmetiikkakalenteri ja tänä vuonna päätin ostaa Kicksin oman :) Noi sun kalenterit molemmat on varmasti tosi ihania ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä mietin kans Kicksin kalenteria, mut olin ostanut jo nämä niin en viitsinyt kolmatta enää ostaa :DD ehkä ens vuonna sitte!

      Poista
  2. Täältä löytyy myös essencen kuutio! :) Ja oon tyytyväinen kun tänä vuonna siellä on muutakin kuin kynsilakkoja (vaikken pahaksi pistä niitäkään). Arpakalenteri löytyy myös, mutta joku herkkukalenteri pitäis vielä hommata. :-D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista❤️