tiistai 23. toukokuuta 2017

Picture Polish - Saphira

Mä oon jo tosi kauan katsellut Picture Polishin sinistä Saphiraa, mutta jostain syystä ostin sen nyt vasta. Aika monta kertaa se on päätynyt mun ostoskoriin, mutta juuri ennen maksamista olen sen sieltä klikannut pois. 


Yks päivä piti lakata kynnet muutamaa tuntia ennen lähtöä ja arvelin Saphiran kuivuvan nopeasti, koska mulla on muutama muukin Picture Polishin lakka samalla koostumuksella. 


Saphira kuivuikin sen verran nopeasti, että kerkisin todella hyvin vielä leimaamaankin sen päälle. Kivan leimakuvion löysin mun uusimmasta B. Loves Plates laatasta 'B.09 spooky Halloween' ja leimalakaksi valitsin hopeaa. Leima peitti ehkä pikkusen liikaa Saphiraa, mutta ihan kiva pikalakkaus tästä silti tuli!


Käytetyt lakat:
Picture Polish - Saphira
OPI - Silver Canvas

2 kommenttia:

  1. On tosiaankin kivat pikakynnet <3 Saphira on upea, onneksi se löytyy jo minulta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3 Onneks lopulta päädyin ostamaan Saphiran, on se vaan upee!

      Poista

Kiitos kommentista❤️