tiistai 12. syyskuuta 2017

3v. synttäriarvonta || PÄÄTTYNYT!

Muutama päivä sitten tuli täyteen kolme vuotta siitä, kun ensimmäisen postauksen tänne blogiin kirjoitin! Kylläpäs aika menee nopeasti! Ihmetten, että näinkin kauan olen täällä jaksanut roikkua, koska yleensä mulla innostus lopahtaa hyvinkin nopeasti ja kaikki jää kesken. Ennen ensimmästä postausta vähän pelkäsinkin, etten jaksaa tätä blogia kauaa pitää yllä, mutta mulla ei ole tullut missään vaiheessa mieleenkään blogin lopettaminen. On tää vaan niin kivaa edelleen! Välillä toki tulee kausia ettei kynsien lakkaus kiinnosta tai yksinkertaisesti kynnet on niin huonossa kunnossa ettei voi/viitsi niitä lakata, mutta yleensä ne menee nopeasti ohi. Kyllä mä aina tänne takaisin tulen vaikka tauko joskus vähän venähtääkin! 

Mutta mennään siihen arvontaan! Viime vuonna pidin kierrätysarvonnan ja koska mulla edelleen on hirveästi lakkoja mitä itse en enää käytä niin päätin tänä vuonnakin pitää samanlaisen arvonnan. Eli kaikki arvonnan lakat ovat mun omia ja käytetty vain muutamia kertoja. Kaikki lakat alla olevassa kuvassa siis kuuluvat palkintoon. 


 Säännöt ovat samat kuin viimeksikin eli arvontaan osallistuaksesi sinun pitää olla blogini julkinen lukija bloggerin kautta sekä jättää tähän postaukseen kommentti mikä sisältää nimimerkin millä luet blogiani ja toimivan sähköpostiosoitteen. Postitan vain Suomeen.
 Osallistumisaika alkaa nyt ja päättyy sunnuntaina 24.9 klo 22.00.