tiistai 26. syyskuuta 2017

Kiara Sky Dip Powder + arvonnan voittaja!

Mä tyhjensin pari viikkoa sitten tilini Kynsilakkataivas Cesars Shoppiin ja hommasin itselleni Kiara Sky Dip Powder tarvikkeet (ja muutaman kynsilakan). En ostanut alotuspakettia, koska siinä oli kaikkea sellaistakin mitä en koe tarvitseni. Haluan ainostaan vahvistaa omia kynsiäni ja lakata siihen päälle kynsilakoilla, joten en tarvi värillisiä pulvereita. Aloituspakkauksessa taisi olla muutamia eri sävyisiä vaaleanpunaisia mitkä jäisi mulla käyttämättä. 


Mun omat kynnet on sen verran haperot, että ne katkeilee todella usein. Olen kokeillut geelilakkoja kynsien vahvistamiseen, mutta ne kestää mulla hyvänä alle viikon ja sitten ne pitää poistaa ja laittaa uudelleen. Kynnet menee tästä entistäkin huonompaan kuntoon! Ei mun kauaa tarvinnut miettiä näiden Kiara Sky Dip Powderien ostamista! 

Kynnet oli ihan super helppo tehdä mukana tulleiden ohjeiden kanssa. Toki katsoin myös monta tutoriaalivideota youtubesta. Pientä selvittelyä vaati se, että mitä viiloja kynsien tekemiseen tarvitsee. Mistään ei tuntunut löytyvän mitään tietoa niistä ja kysyinkin sitten geelikynsiä tehneeltä kaveriltani millaisia viiloja hän on käyttänyt.  

Alla olevassa kuvassa mulla on ollut vahvistukset kynsillä hieman yli viikon ja oon kyllä todella tyytyväinen näihin! Aika luonnollisen näköiset mun mielestä. Nämä kynnet tein pelkästään natural -pulverilla. Seuraavaksi ajattelin kokeilla baby boomer -kynsiä naturalilla ja valkoisella.


Ja sitten se otsikossa lupaamani synttäriarvonnan voittaja! Tällä kertaa arpaonni suosi nimimerkkiä Nena Sofia! Onneksi olkoon ♥ Laitan sulle kohta sähköpostia ;)

4 kommenttia:

  1. Oi, hyvännäköiset kynnet! ♥ Mäkin vähän harkitsin noita pulvereita, mutta sit päätin kuitenkin että vielä koitetaan pärjätä omilla kynsillä ilman vahvistuksia :D

    Ja siis hihhei ihanaa, vitsit miten ilta piristyi eilen kun sain sähköpostilla tiedon arvontavoitosta! Waude, nyt oottelen täällä innoissani paketin saapumista ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua ärsyttää omien kynsien katkeilu niin paljon, että en jaksa enää :D Tosin tänään mulla katkesi pari kynttä vahvistuksista huolimatta :< onneksi ei kuitenkaan kuvauskädestä!

      Onnea vielä uudelleen ♥♥♥

      Poista
  2. Hienoa jälkeä! Itsekin olen ihan ihmeissäni, mun kynnet ovar kasvaneet oikeasti pitkiksi näiden Kiaran vahvistusten ansiosta :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista❤️