maanantai 6. marraskuuta 2017

Lepakoita

Ostin alkuvuodesta B. Loves Platesilta Halloween -laatan ihan tän vuoden Halloween -kynsiä ajatellen. Tosin meinasin jättää kynnet kokonaan tekemättä, koska kaikki halloween jutut tulee jo ihan korvista ulos. Instassa ja muualla on jo monta viikkoa tullut vastaan kaikkia kamalia hämisjuttuja (just sain sydärin facebookia selatessa) ja näköjään kaupoissakin on joka vuosi aina vaan enemmän halloweeniin liittyvää kamaa.


Valitsin siis B. Loves Platesin laatasta kivan lepakkokuvion ja sen jälkeen piti keksiä pohjat sille. Ajatuksena oli tehdä leimasinmarmorointi joka kynteen, mutta lakkoja en ollut vielä päättänyt. Kävin läpi mun kokeilemattomien lakkojen tikkuja mitkä ei tunnu ikinä loppuvan :D. Sieltä mun silmiin pisti neljä Picture Polishin lakkaa: Spring, Allure, Mythical ja Alice. Näillä neljällä tein ensin leimasinmarmoroinnit ja sen jälkeen mustalla lepakot päälle. Lakat sopii mun mielestä älyttömän hyvin yhteen ja tykkäsin kynsistä hirmu paljon! 


Huomasin edellisten vuosien halloween -lakkauksia selatessa, että mulla on näköjään nyt kolmatta vuotta peräkkäin lepakoita kynsillä :D. Ens vuonna täytyy tehdä jotain muuta! Vuosilukuja klikkaamalla pääsee katsomaan mun muut lepakkokynnet -> 2015 ja 2016.


Käytetyt lakat:
Picture Polish - Spring
Picture Polish - Allure
Picture Polish - Mythical
Picture Polish - Alice
Colour Alike - Kind of Black

12 kommenttia:

  1. Onpas nätit avaruuslepakkokynnet. :D Mun halloween-juttu on hämähäkit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) yyyyh hämikset on ihan hirveitä :D voin luvata, että niitä ei mun kynsillä tulla näkemään ikinä!

      Poista
  2. Kivat teema-kynnet, ei lepakot ole niin vastenmielisiä kuin hämähäkit, joiden takia oon joutunu mm. Instassa lopettaa jonkun tilin seuraamisen... O_o Hyi!

    Onhan se pitkä aika kun tuota Halloweeniä toitotetaan mutta mä oikeastaan tykkään että on jokin juttu tälle synkälle vuodenajalle ennen joulua. Itse oon toistaiseksi vain ihaillut Halloween sälää, mutta miksei voisi joku vuosi pistää omalle pihallekin luurankoja roikkumaan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Lepakot on mun mielestä jopa ihan söpöjä (: Hei mä kans lopetin instas jonku seuraamisen hämiskuvan takia!

      Ei Halloweenissä muuten mitään pahaa ole, mutta ne hemmetin hämikset :D Mistä sitä tietää, jos tästä tulee suomessakin yhtä suosittu juhla ja joku vuosi onkin kaikkien pihat täynnä luurankoja!

      Poista
  3. Ihan älyttömän ihana pohja näissä! Oivoi, nyt minäkin haluan noi kaikki PPn lakat, että saan tehtyä tällaiset marmoroinnit. ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Marppa <3 Voi ei :D Halvemmalla pääset, jos sulla on joku holotopperi ja teet marmoroinnit ihan peruslakoilla ja holo vaan siihen päälle ;D

      Poista
  4. Tänä vuonna oli kyllä jotenkin ennätyspaljon Halloweenkynsiä tyrkyllä. Itsellä jäi kokonaan teemakynnet tekemättä, mutta muiden kynsiä tuli kyllä seurattua. Tuo leimasinmarmorointi pitäisi vielä itselläkin saada joskus kokeiltua toistamiseen, ensimmäinen kerta meni ihan penkin alle! Nämä on kyllä tosi onnistuneet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä tuli kyl nyt vastaan tosi paljon! Mulla meni kans ensimmäinen leimasinmarmorointikokeilu (hyi mikä sanahirviö :DDD) niin pieleen, ettei siitä ole kuviakaan :D Kiitoksia :>

      Poista
  5. Aivan täydelliset kynnet ♥ Huhhuh!
    Mä voin yhtyä Marpan kirjoittamaan kommenttiin täysin :D

    VastaaPoista
  6. Jestas miten upeat! ♥_♥ Täydellisen mystinen yötaivas lepakkoineen, näitä ei voi olla rakastamatta <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista❤️