lauantai 18. marraskuuta 2017

NCLA - Snow Frost

Mun uusin ja samalla ensimmäinen holoton NCLA hankita on kiva valkoinen Snow Frost. Tilasin sen kuun vaihteessa ja tää taitaakin olla mun kaikista nopeiten kynsille päässyt lakka! Mulla on kokeilemattomien joukossa hävettävän paljon lakkoja jopa useamman vuoden takaa. Mulla onkin tässä nyt pieni prokkis menossa et saan kaikki ne joskus kynsille :D. En tiedä onnistuuko enää tän vuoden puolella. Aika vahvasti veikkaan et ei! 


Snow Frost huusi nimensä ja ulkonäkönsä perusteella leimaamaan lumihiutaleita. Lakka näyttää ihan kimaltavalta lumelta! Seuraavaksi teen jotain muuta kuin talvikynsiä, ettei ne jo heti talven alussa tule korvista ulos. Eikä mulla kyllä ole ideoitakaan ihan loputtomiin. 


Älyttömän kiva lumihiutalekuvio on B. Loves Plates joululaatasta B.10 Merry Christmas ja leimauslakat taas ihan parhaita Colour Aliken leimalakkoja. Colour Aliket voittaa ihan satanolla Konadit sun muut mitä oo kokeillut! 

Pitkästä aikaa muuten mattasin kynnet lopuksi! Enpäs muista, koska viimeksi olisin niin tehnyt. 


Käytetyt lakat:
NCLA - Snow Frost
Colour Alike - Twilight
Colour Alike - Fairy Forest
Glisten & Glow - Matte Top Coat

1 kommentti:

Kiitos kommentista❤️