sunnuntai 6. toukokuuta 2018

Vaalean lilaa erään lapsen pyynnöstä

Muutama postaus taaksepäin kerroin, että olen aloittanut työkokeilun yhdessä koulussa. Siellä on muutama lapsi ketä aina tulee katsomaan millaiset kynnet mulla tällä kertaa on. Joku päivä puhuttiin (eli lapset esitti mulle miljoona eri kysymystä joihin yritin vastata) jotain kynsilakoista mm. siitä miten leimataan ja vesimarmoroidaan + miten paljon lakkoja mulla on ja missä säilytän niitä. Yksi näistä lapsista osoitti kaverinsa paidasta vaalean lilaa kohtaa ja kysyi onko mulla sen väristä kynsilakkaa. Mulle tuli samantien mieleen Color Clubin Diggin' the Dancing Queen. Sain ohjeen, että seuraavaksi pitää kynnet lakata vaalean lilalla ja laittaa jotkut leimat. No mähän tein työtä käskettyä ja tää lapsi oli ihan hirmu iloinen, kun tein kynnet sillä värillä ja koristeilla mitkä hän halusi! Ei tainnut oikein uskoa, että oikeasti tekisin niin! Jossain vaiheessa pitää kuulemma "dipata sormia veteen sillee jännästi" eli vesimarmoroida :D. 


Siellä koulussa on muutamia lapsia innostunut tosi paljon kynsien lakkaamisesta ja yhtenä päivänä lapsien pyynnöstä me lakattiinkin kynsiä iltiksessä. Tai siis mä lakkasin. Lapset teki hienon jonon ja jonottivat pääsyä mun lakattavaksi vaikka kuinka yritin sanoa, että kannattaa tehdä jotain muuta omaa vuoroa odottaessa eikä seisoa jonottamassa :D.

Tästä lakkauskerrasta on jo muutama viikko aikaa, mutta vieläkin välillä osa lapsista muistuttelee mua kikattaen "Muistatko, kun sun kädet tärisi kauheesti ku lakkasit mun kynnet". Mä en ole ennen lakannut lasten kynsiä ja ai että se oli aluksi vaikeeta, kun lapsilla on niin pienet kynnet ja niihin verrattuna lakoissa on ihan liian suuret siveltimet! Vein sinne mun myytävistä lakoista jotain Essenceä ym. sellaisia mitkä peittivät hyvin ja olivat helppoja lakata + tietysti muutaman kimallelakan. Koska jätin kaikki ne lakat sinne ja iltiksessä on nyt koko aika tarvikkeita kynsienlakkaukseen, lapset melkein joka päivä kyselevät, että koska lakataan kynsiä seuraavaksi. Oli vissiin kivaa!


Kynsissä käytetty:
Color Club - ONE-STEP Diggin' the Dancing Queen
Color Club - Eternal Beauty
+kynsivinyylit ja ÜberChic Fairytale 01 -leimauslaatta

2 kommenttia:

  1. Kun kyllä niin "meikäläisen väriset" kynnet että oksat pois! <3 Ja miten mahtava idea lakkailla lasten kynsiä, muistavat varmasti pitkään :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäät :) Mä tykkäsin näistä kans hirveesti ja jos pitäis valita mikä on mun "oma tyyli" kynsikoristeluissa ni se on just tää!
      Meinasin yks päivä itse ehdottaa kynsienlakkausta, mut lapset kerkis ensin :D

      Poista

Kiitos kommentista❤️