torstai 7. kesäkuuta 2018

Halo Chrome liukuväri

Color Clubilta on tullut iso kasa uusia hololakkoja ja yhden Halo Crush lakan mä jo täällä esittelinkin -> klik! Se on nyt ainakin toistaiseksi ainut tilaamani Halo Crush lakka, mutta Halo Chrome kokoelmasta tilasinkin kaksi lakkaa! Mintunvihreä Tougher Than Nails ja kultainen Good as Gold päätyivät mun hyppysiini.


Halusin yhdistää nämä kaksi samaan lakkaukseen ja helpoin tapa siihen taitaa olla kynsivinyylit tai liukuväri. Mä päädyin tällä kertaa liukuväriin! Pelkkä liukuväri oli jotenkin kauhean tylsän näköinen, joten leimasin vielä timantteja nimettömään ja keskisormeen.


Tämän lakkauksen jälkeen mulla onkin ollut jo useamman viikon jakso millon kaikki lakkaukset on menneet pieleen. Siis aivan kaikki. Tai sitten monen yrityksen jälkeen, kun lakkaus vihdoin onnistuu, on kuvat epäonnistuneet. Alkaa jo pikkuhiljaa palaa käpy! Ei mulla oo koskaan ollut tällästä, ihan oikeesti. Mulla todella harvoin lakkaus menee pieleen niin nyt se sitten kostautuu monen viikon ajan :D.


Kynsissä käytetty:
Color Club - Good as Gold
Color Club - Tougher Than Nails
+ Konad - White ja B. Loves Plates B.00 rainbows and unicorns -leimauslaatta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista❤️