torstai 30. lokakuuta 2014

Lokakuun ostoksia

Lokakuun aikana mulle saapui postissa neljä kynsilakkaa ja kaupasta ostin niitä kuusi. Yhteensä siis tasan 10! Eli ihan järkevä määrä, eikös ;)? Tällä hetkellä mulle ei ole tulossa yhtään lakkapakettia maailmalta, mutta talvisia water decaleja kylläkin ja lisää swatch-tikkuja. Mulla on niitä enään 5kpl jäljellä!!


Nein! Nein! Nein! Ok Fine!, Holy Diver, Lagoon, Top Prismatic

OPIn lakan löysin Sokos Emotionin 9€ alelaatikosta. Mulla on joskus ollut tämä sama sävy mini kokoisena, mutta myin sen ärsyttävän pienen sudin takia. Tosi tummanharmaa creme, sopii hyvin syksyyn ja kerkesinkin tällä lakata jo.

Dance Legendit on tilattu Mi Nails kaupasta. Mun piti tilata Lagooneja kaksi, (olisin antanut toisen äitille synttärilahjaksi) mutta siinä vaiheessa kun menin maksamaan, oli toisen joku ehtinyt ostaa :/ Mulle tuli kauhee kiire maksaa, että edes tämän yhden sain. Äiti saikin sitten synttärilahjaksi OPIn Pure lakan! Ehkä se oli kuitenkin parempi kuin Lagoon :).

Break Through, Roller Coaster, Kiss Me Freddy, On The Road Again, I Don't Care! I Love It!

Essencen lakkoja ostin taas Porin Halpa-Hallista. Edellisellä kerralla siellä käydessäni melkein kaikki lakat oli -50% ja arvelin, että sinne tulisi uusia lakkoja. Ja niitähän tulikin! Ei paljoa, mutta kuitenkin jotain edes.

Bearest of Them All
Viimitteeksi vielä ihana OPIn nallelakka! Tilasin sen eBaysta heti, kun olin törmännyt kyseiseen lakkaan SaraCupCakez -blogissa. Tälläkin kerkisin jo lakata eli pian tulee postausta siitä!

10 kommenttia:

  1. Holy Diver ♥ ..mäkin tahtoisin sen, lakkailehan pian sekin näkösälle. :)

    VastaaPoista
  2. Kauniita lakkoja oot ostellut! Etenkin tuohon Lagooniin iskin silmäni, pitäisi varmaan itsellekin hommata jos sen vielä jostain metsästäisi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin Dance Legendin omilla nettisivuilla oli sitä jossain vaiheessa. Sieltä kyl tulee tosi hitaasti paketti, mul tais mennä useempi kuukausi ku kerran sielt tilasin.

      Poista
  3. En malta odottaa , että millaiset kynnet oot tehnyt tolla Nallelakalla! ^__^ ♡

    VastaaPoista

Kiitos kommentista❤️