perjantai 31. lokakuuta 2014

Pääkalloja

Tässä tulis nyt "Halloween"-kynnet. Halloween lainausmerkeillä, koska kynsissä on pääkalloja, mutta niiden ympärillä on vaaleanpunaisia kukkia. Eli tosi epä pelottavat Halloween-kynnet :D. Pääkallot on siis siirtokuvia ja niiden asettelussa yms. piti olla kyllä tosi tarkkana, koska näitä samanlaisia kuvia oli vain tasan neljä kappaletta. Eli ei todellakaan ollut yhtään varaa mokata yhtään missään!



Käytetty lakka:
OPI - Nein! Nein! Nein! Ok Fine!

Hyvää viikonloppua!

15 kommenttia:

  1. Upea harmaa, upeat kallot ja upea pinkki! Eli kokonaisuus = upea x 3 :).

    VastaaPoista
  2. Kivat on! Kukkaiskalloteema viehättää mua. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)! Mä tykkäsin näistä kans sen verran et täytyy kyl metsästää ebaystä näitä/saman tyylisiä water decaleja lisää.

      Poista
  3. Tosi hienosti oot onnistunut! :)
    Onko tuo Nein nein nein oikeasti ihan neutraali harmaa, vai onko se vihertävä? Oon harkinnu tän ostamista, mutta luin jostain, että tää taittais vihreeseen. En mä sellast haluu.. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mun mielestä se on ihan harmaa. Ja voithan sit myydä sen eteenpäin, jos et tykkääkään :)

      Poista
  4. Todella hienot! Pinkit niitit kruunaavat kokonaisuuden!

    VastaaPoista
  5. Tykkään näistä kovasti ^.^
    Hyvin sopii kukkaset kallojen seuraksi ja lakka on mitä upein!

    VastaaPoista
  6. Nää on vaan niiiin upeat! Saatoin pienesti rakastua näihin kynsiin... <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista❤️