keskiviikko 10. joulukuuta 2014

Running in Circles

Ensimmäiset kunnon joulukynnet (jos pikkujoulukynsiä ei lasketa) uunista ulos! Halusin lakata China Glazen upealle vihreällä Running in Circles lakalla, joka mun mielestä sopii ihan täydellisesti jouluun. Tilasin viime jouluksi ebaystä ison arkin tähti ja lumihiutale siirtokuvia joita käytin tähän lakkaukseen. Tilasin hopeita siirtokuvia, mutta sainkin kullan värisiä (murrr!!!). Muistaakseni taisin saada niistä rahat takaisin vaikka yritin myyjälle kertoa edelleen haluavani ne hopeat kuvat. Mut ei sitte. En käyttänyt niitä siirtokuvia lainkaan viime vuonna, koska silloin vielä vihasin kultaa sydämeni pohjasta. Nyt oon hiukan jo tykästynyt siihen, mutta vain ja ainostaan kynsillä (okei ostin mä just tänään talvikäyttöön tennarit missä on kullan väriset soljet, mut ei kerrota sitä kenellekää ;)).


Siirtokuvat oli sellasia pötköjä missä on aina neljä tähteä kiinni toisissaan nauhana. Mun kynsille ne on sellaisenaan iiihan liian pitkät, joten vähän leikkelin niitä. Laitoin kahta erilaista tähtinauhaa vinottain nimettömään ja keskisormeen sekä kullan väriset niitit (ne on tullut yhdessä sekavärisessä kiekossa en siis ole niitä pelkästään tilannut, koska kulta :D) vielä muihin kynsiin.


Ja tietysti mun piti sit vielä kokeilla mille nää kynnet näyttää mattana. Running in Circlesistä tuli hirmu kaunis! En kyllä osaa päättää kummasta versiosta tykkään enemmän, koska molemmat on tosi kivoja. Mitäs mieltä te ootte?


Käytetyt lakat:
China Glaze - Running in Circles
OPI - Matte Top Coat

10 kommenttia:

  1. Molemmat on yhtä upeita, mattana tai kiiltävänä.

    VastaaPoista
  2. Tosi kauniit kynnet! Mäkin kammoksuin aikanaan kultaista väriä useiden vuosien ajan, nykyään se on pikkuhiljaa hiipinyt tiensä mun sydämeen, ja alkaa löytyä jo jonkinmoista korua, asustetta ja kenkää kultaisilla somisteilla kaapeista, hih :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) mul ei tuu koruja kyllä koskaan olemaan kultasina, koska kihlasormus ja kaikki muutkin mun korut on hopeaa ja valkokultaa enkä halua pitää eri värisiä koruja samaan aikaan. Toki voihan mieli muuttua tosi helpostikin :DD

      Poista
  3. Aivan ihanat!! Ja kyllä jouluun kuuluu kimallus ja säihke, joten näiden kohdalla tykkään enemmän kiiltävästä pinnasta (vaikka mattakin on hieno ja yleisesti ottaen rrrakastan matattuja kynsiä :)). Kuulun myös entisiin kullan vihaajiin, mutta olen itse päässyt tänä vuonna tästä inhosta lähes kokonaan ja nyt esim. lempikäsilaukussani on kultaiset metalliosat (mitä en olisi voinut kuvitellakaan vielä alkuvuodesta)! Kyllä se siitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) mä alan kans kallistumaan ton kiiltävän pinnan puolelle.

      Mul on monta kivaa laukkua jääny ostamatta juurikin kultaisten metalliosien takia :/ Nyt voisin jo sellaista käyttääkin :D

      Poista
  4. Kauniita ovat molemmat versiot! Matta kuitenkin vie voiton. Itselleni kulta ei sovi ollenkaan, se on aivan liian lämmin ja keltainen minun iholleni, mutta tulee kultaista käytettyä koristeluissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kiva kuulla teijän mielipiteitä.

      Kynsillä kulta on ihan nätti (:

      Poista

Kiitos kommentista❤️