torstai 24. toukokuuta 2018

Kiiltävää ja mattaa

Mä en muistaakseni ole koskaan tehnyt lakkausta missä olisi osa kiiltävää pintaa ja osa mattaa, jos nyt ei lasketa mukaan mitään tekstuurijuttuja. Ei mun nytkään ollut tarkoitus tehdä sellaisia, mutta joskus tosi usein suunnitelmat ja ideat muuttuu ihan lennossa kesken kynsien lakkaamisen.


Mä oon nyt koittanut oikein urakalla vähentää mun kokeilemattomien lakkojen swatch-tikkujen määrää. Vaikka mä kuinka yritän niin musta tuntuu ettei ne vähenen kyllä yhtään mihinkään. Noukein siis taas yhden tikun purkista ja tällä kertaa mun silmät osu Essien metalliseen S'il Vous Play lakkaan. Vaaleanpunainen sopii älyttömän hyvin yhteen harmaan kanssa ja niinpä myös mun kokeilematon harmaa leimauslakka pääsi vihdoin kynsille asti.


Tarkotuksena oli lakata eka vaaleanpunaisella ja leimata harmaallaa ja sitten laittaa pikakuivattaja kaiken päälle. No eihän se S'il Vous Play kuivunutkaan niin nopeasti mitä ajattelin ja laitoin yhden kerroksen pikakuivattajaa ennen leimoja. Yhden kynnen kun sain leimattua totesin, että ei nää enää tarvi uutta kerrosta pikakuivattajaa leimojen päälle. Sen verran hienon näköiset mattaleimoilla!


Kynsissä käytetty:
Essie - S'il Vous Play
Kaleidoscope - St-83 Gray
+ Lina Twirls & Swirls 01 -leimauslaatta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista❤️