keskiviikko 18. syyskuuta 2019

Keltaista ja vaaleansinistä

Taas vaihteeksi keltaista, heh! Yks päivä töissä pari oppilasta ihasteli mun kynsiä ja kyseli montako lakkaa mulla on. Ennen ku kerkisin mitään vastaamaan yksi kysyi "Onks niitä yli 20?". Repesin nauruun ja vastasin "Lisää tohon 330, ni sit ollaan varmaan aika lähellä oikeeta määrää." Ilmeet oli kyllä aika mahtavia mun vastauksen jälkeen! Juttu jatkui vielä vähän aikaa lakkojen säilytykseen ja kyselyihin ostanko niitä joka päivä lisää yms. Just ennen ku olin lähdössä sain vielä toiveen seuraavista kynsistä. Multa toivottiin keltaista ja vaaleansinistä. Ja tottakai mä toiveen lupasin toteuttaa! Ihan hyvin kelpasi oppilaille tämä lakkaus :D.


Kynsissä käytetty:
Essie - Summer Soul Stice
Essence - Itsy Bitsy Blue Bikini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista❤️