lauantai 25. tammikuuta 2020

Keltainen Ciaté

Mulla oli nyt jouluna joulukalenterina Ciatén kynsilakkakalenteri (Ritualsin lisäksi). Olen monena vuotena niitä katsellut, mutta huonon saatavuuden ja korkean hinnan takia en ole aikaisemmin sellaista hankkinut. 


Kalenterista tuli super kivoja lakkoja, joista ekana lakkasin ihanalla keltaisella Loop the Loop lakalla. Koristelin lakan Cesarsilta ostamallani itse leikattavalla kukkasiirtokuvalla. Kuviot on siinä vähän kuin pötkössä köynnöksenä. Just tää kuva oli mun mielestä kaikista hienoin, ja tietysti sitä oli myöskin vähiten. Onnistuin yhden leikkaamaan ihan liian lyhyeksi, ja yksi tarrasi väärään kynteen väärinpäin kiinni. Enää mulla ei tätä kuviota siis ole. 

Sain töissä oppilailta kovin ihmetteleviä kommentteja, että miksi oon tehnyt kesäkynnet keskellä talvea :D. Ei ole kauheasti tehnyt mieli lumihiutalekynsiä, kun koko ajan vaan sataa vettä.


Kynsissä käytetty:
Ciaté - Loop the Loop
+ Milv siirtokuva N956

4 kommenttia:

Kiitos kommentista❤️