sunnuntai 14. maaliskuuta 2021

Räsymatto

Vihdoinkin pääsin lakkaaman kynnet! Edellisen postauksen jälkeen joulukuussa mun kuvauskädestä katkesi pari kynttä ja niiden kasvamisessa meni yksi ikuisuus. Kanit on sairastellut (toisella oli haava silmässä ja toisen alahuuli repesi), meidän auto hajosi ja muuta sellasta kivaa.. Lisäksi mulla on ollut ihan jatkuvasti migreeniä useamman kerran viikossa. Välillä viikossa on enemmän päiviä päänsäryn kanssa kuin ilman. Viime kuussa ennen talvilomaa jouduin olemaan töistäkin pois kolme päivää ja lopulta menin päivystykseen, kun migreeni ei vaan millään loppunut. Parin viikon päästä olen menossa neurologille, jospa sieltä saisin jotain apua. 

Mennääs niihin kynsiin! Facebookin kynsikoristelu ryhmässä olen nyt nähnyt muutamat Marimekon räsymatto kuosista tehdyt kynnet (näistä yhdet ainakin löytyy instasta käyttäjältä @kynsituulia) ja sain niistä inspiraation itsekin kokeilla sellaisia. En ole koskaan tehnyt Marimekkokynsiä ja täytyy myöntää etten edes omista mitään Marimekolta. Jossain välissä täytyy kyllä kokeilla unikko kuosiakin!


Kynsissä käytetty:
OPI - Cement the Deal
Essie - Lovie Dovie
Color Club - one-step French Tip
F.U.N Lacquer - the Blackest Black
+ dotting tool

4 kommenttia:

  1. Nää on ihanat! <3 Mä olen hulluna Marimekon kuoseihin, etenkin nää uudemmat miellyttää mun silmää tosi paljon. Mulla on räsymattoa mukeina ja tarjoilukulhossa, mutta en muista oonko tehnyt tällaista lakkausta koskaan :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista❤️