tiistai 11. syyskuuta 2018

Back to school

Mulla jatkuu taas työkokeilu nyt, kun koulut on alkaneet. Olen nyt kuukauden verran ollut kouluavustajana alakoulussa ja mulla on vielä muutama kuukausi jäljellä. Melkein koko loppu vuoden saan olla työkokeilussa ja luultavasti sen jälkeen mun täytyy itsekin palata koulun penkille. Tosin se koulutus mihin meinaan hakea on melkein kokonaan työharjoittelua ja se sopii mulle oikein hyvin.


Halusin tehdä koulun alkamiseen jotenkin liittyvät kynnet ja mulla olikin kiva kirjainleima yhdessä Konadin laatassa. Siis omasta mielestäni se oli kiva, mutta lapset koulussa ei tykkänneet, koska "siinähän ei lue mitään, vaan on tyhmästi kirjaimia ihan miten sattuu" :D.  Lapsien mielestä leimassa olisi ehdottomasti pitänyt olla joku järki eikä vaan kirjaimien sekasotku. 

Mun mielestä nää oli tosi kivat! Vaikka leimojen kohdistus meni vähän pieleen, kun yritin saada ne eri kohdista kynnelle (siis sen yhden kerran, kun haluaisi leimat eri tavalla kumpaankin kynteen onnistuu kohdistus niin hyvin, että leimat on melkein samassa kohdassa, argh) ja nimettömän leima levisi ja mitä vielä. Ai joo, en tajua miksi nimettömän kirjaimet on paksumpia kuin keskisormen, vaikka käytin samaa leimalakkaa ja leimasinta molemmissa. 


Kynsissä käytetty:
Cirque Colors - Hatch
+ Colour Alike - Kind of Black ja Konad Square 01 -leimauslaatta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista❤️