perjantai 11. maaliskuuta 2016

Viivoja sikin sokin

Nyt tuli tehtyä sellaset kynnet, etten oikein tiedä mitä näistä ajattelen. Kynsillä (kaukaa katsottuna) ihan ok, mutta näissä kuvissa aivan hirveät :D. 


Mulla on jo hetken ollut mielessä yhdistää kaksi vihreää lakkaa toisiinsa: Powder Perfectin Land of Reeds ja Girly Bitsin It's Hoop to be Square. Mä en vain millään keksinyt, että miten. Viikonloppuna sitten sain päähäni maalata Land of Reedsin päälle ohuita viivoja Girly Bitsin lakalla Picture Polishin ohuella #10 siveltimellä. Mukaan lakkaukseen otin vielä kauan sitten ostamani Essencen Tattoo Linerin, minkä olemassa olon olin ihan täysin unohtanut. 


Lakkasin kynnet Land of Reedsillä ja hengasin pelkästään se kynsillä joku kolme päivää, koska en millään jaksanut heti ruveta maalailemaan. Kuvittelin sen jotenkin tosi isoksi ja aikaa vieväksi hommaksi mitä se ei sitten kuitenkaan edes ollut. Siinä vaiheessa, kun vihdoin urkenin taas kynsipöydän ääreen oli jo etusormen lakasta yksi kulma lähtenyt ja muutenkin lakat hiukan kuluneet kynsinauhojen läheltä. Jouduin siis paikkaushommiin :D. Paikkaamisen jälkeen vetelin viivoja ihan miten sattuu ensin Girly Bitsillä ja sen jälkeen Tattoo Linerilla.

Jostain syystä pikakuivatta jotenkin sulatti Tattoo Linerilla tehdyt viivat ja niistä tuli osittain läpinäkyvät ja sehän kuvissa näkyy tietysti erittäin hyvin. Aika usein mun kamera silottaa ja häivyttää lakkauksen virheitä/ilmakuplia yms., mutta tällä kertaa se kyllä oikein korosti niitä! Mä luulen, että se suuttui erittäin vähissä olevasta akusta mikä sitten loppuikin kesken kaiken näitä kynsiä kuvatessani.


Käytetyt lakat:
Powder Perfect - Land of Reeds
Girly Bits - It's Hoop to be Square
+ Essence - Nail & Cuticle Tattoo Liner

4 kommenttia:

  1. Voi mä olen niin kateellinen Tattoo linerista. Itse kävin juuri toteamassa, että Idea parkin hyllyssä niiden paikka oli ihan tyhjä :/

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Niin on ♥ Mä vaan menin pilaamaan sen aika hyvin näillä "koristeluilla" :D

      Poista

Kiitos kommentista❤️