torstai 11. toukokuuta 2017

Vihreitä tähtiä

Mulla on yksi ikean juomalasi ihan täynnä kokeilemattomien lakkojen swatch-tikkuja ja nyt oikein urakalla yritän saada lasia tyhjenemään. Tuskin tulee koskaan onnistumaan, mutta yritetään :D. 


Muutamia viikkoja sitten annoin sen lasin mun miehelle ja pyysin valitsemaan tikuista yhden tai useamman lakan mistä sitten tekisin lakkauksen. Mun mies aina - siis ihan aina - värejä kysyttäessä sanoo keltainen ja musta tai vihreä ja musta. Meinasin ennen lasin antamista noukkia joukosta pois kaikki keltaiset ja vihreät, mutta ajattelin, että jospas se tällä kertaa valitsisi jotkut muut värit. Ja arvatkaas mitä! Eihän se valinnut vaan sain kaksi vihreää tikkua käteeni. Olipa yllätys, haha! Ollaan parin viikon päästä oltu yhdessä jo 10 vuotta, joten olishan mun tää pitänyt tietää :D


Mies oli valinnut Glam Polishin vihreän Slay the Dragonin ja Essencen haalean mintun Turn the Lights On!. Tosi hankalat värit yhdistää! Pari viikkoa mä mietin lakkausta kunnes keksin tehdä leimasiirtikset tähtileimalla ÜberChicin laatasta 6-01. 

Tällä kertaa kokeilin siirtokuvien tekemistä kirkkaalle leimasimelle. Eli jätin sen leiman siihen tyynyyn, väritin siinä ja painoin kynnelle hieman tahmean aluslakan päälle. Kynnelle kohdistaminen ja kiinnittäminen on tällä tavalla paljon helpompaa kuin leimasalustalle tehdessä, mutta toki aika paljon hitaampaa. Katselin samalla 'muutaman' jakson Vampyyripäiväkirjoja ja välillä jopa unohdin kynsien lakkaamisen :D. Mutta mikäs siinä, kun aikaa oli!


Käytetyt lakat:
Glam Polish - Slay the Dragon
Essence - Turn the Lights On!
Colour Alike - Kind of Black

2 kommenttia:

  1. Haha! Mä en edes veisi miehelle lakkoja valkattavaksi, sieltä tulisi niin kummallisia väriyhdistelmiä että! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta just on kivaa yrittää keksiä lakkaus jollain ihan oudoilla väreillä :D itse en mitää kummallisia värejä osaa valita niin täytyy muiden tehdä se :DD

      Poista

Kiitos kommentista❤️