maanantai 17. joulukuuta 2018

Kaukaa ihan kivat

Vihdoinkin jaksoin ja ehdin lakata kynnet! Mulla on nyt pari viikkoa ollut tosi paljon tekemistä. Sormet ja selkä kipeinä oon tehnyt joululahjoja kauhean määrän ja käynyt parina päivänä mummulassa siivoamassa ja mitähän vielä. Ainii, joulukortteja kans askartelin aika kasan. Nyt on siivoukset tehty (paitsi tietysi kotona) ja lahjat saatu valmiiksi! Seuraava urakka olisikin kaikkien paketoiminen. Onneksi joulu on vaan kerran vuodessa. Nyt on taas melkein vuosi aikaa miettiä ens vuoden joululahjat :D. 


Halusin taas vaihteeksi kynsille pinkkiä. Muutamien sinisten kynsien jälkeen alkoi taas pinkin kaipuu. Mulla on ollut jo jonkin aikaa hyllyssä odottamassa vierekkäin pari Moyran leimauslakkaa: pinkki ja tumman lila, sekä Cesarsilta saatu Moyran vaaleanpunainen Sea Salt lakka Calypso. Tällä kertaa ei siis tarvinnut miettiä päätä puhki kynsilakkoja valitessa.

Mä en oikein tiedä, että mitä mieltä olen tästä lakkauksesta. Calypso on aivan ihana, mutta lakkaus muuten meni vähän pipariksi. Kaukaa katsottuna nää on ihan kivat, mutta läheltä hirveän rumat. Mä vähän toivoin, että nää olis kuvissa paremman näköset. Mun kamera aina välillä satumaisesti taikoo kamalista lakkauksista ihan hyviä tai jopa tosi hyviä. Niin ei harmi kyllä tapahtunut tällä kertaa. Mulla on joku kaikkimeneepieleen -putki taas päällä, koska seuraavankin postauksen lakkaus meni yhden kynnen osalta ihan miten sattuu.


Kynsissä käytetty:
Color Club - ONE-STEP French Tip
+ Moyra Pink ja Purple, Lina Make Your Mark 01 -leimauslaatta

2 kommenttia:

  1. Voi vimpula, näähän on ihan syötävän suloiset! <3 Tuo Moyran lakka näyttää sellaiselta pakkohankinnalta, että huhhuh! Ihana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ihana<3 Toi Moyra on kyllä niin söpö! Mun on pakko ostaa näitä sea salt lakkoja lisää :D

      Poista

Kiitos kommentista❤️