keskiviikko 31. heinäkuuta 2019

Picture Polish - Pinkie & Ariel

Pinkin ja turkoosin yhdistelmä on mun mielestä super ihana. Picture Polishin uusimmassa kokoelmassa oli pinkki ja turkoosi mitkä sopii täydellisesti yhteen ja lakat nähtyäni tiesin heti, että haluan tehdä lakkauksen missä käytän molempia. Huhtikuussa tein viimeksi kynnet pinkillä ja turkoosilla ja muistelisin, että joskus aikaisemminkin olen tällä yhdistelmällä lakkauksia tehnyt. 


Sillon huhtikuussa olin näköjään ensin yrittänyt leimasinmarmorintia, mutta se meni pieleen. Leimasinmarmoroinnilla saa aika helposti todella upeat kynnet, joten halusin nyt eri lakoilla kokeilla uudelleen tämän pinkki + turkoosi väriyhdistelmän kanssa. Nämä nyt kynsillä olevat lakat on sen verran peittäviä, että tein marmoroinnin ihan vain suoraan aluslakan päälle. Nimettömään leimasin kivan yksisarvisen mun uusimmasta MoYou Londonin laatasta. Musta se sopii tosi hyvin tän pohjan kanssa!


Kynsissä käytetty:
Picture Polish - Pinkie
Picture Polish - Ariel
+ Moyran valkoinen leimauslakka ja MoYou Londonin Hipster 24 -leimauslaatta 

4 kommenttia:

  1. Ei vitsit miten hienot! Itelle tulee galaxyviboja mutta sitten taas just sellanen äklömakeaylisöpö yksisarvisjuttukin. Tykkään ihan sikana, täytyy itsekin yhdistää samat lakat joskus tälleen :) Kiitos ideasta siis :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Mä kans mietin eka jotain galaxyjuttuja, mut päädyin yksisarviseen :D

      Poista

Kiitos kommentista❤️