sunnuntai 3. toukokuuta 2020

Inspiraatio parista vanhasta lakkauksesta

Mulla on ollut jo jonkin aikaa mielessä näiden kahden lakkauksen uusiminen -> klik, klik. Ei tietenkään ihan samalla tavalla vaan jotenkin muokattuna. En ole tainnut ikinä tehdä ihan täysin samaa lakkausta uudelleen, vaikka jotkut kynnet olisikin olleet todella kivat. Eiku hetkinen, olenpas lakkaushaasteeseen tehnyt kerran -> nämä!


Kynsissä käytetty:
Yves Rocher - Smoky Effect Top Coat
+ Colour Alike - Kind of Black -leimauslakka ja Lina Make Your Mark 01 -leimauslaatta

4 kommenttia:

  1. Mä yks päivä kans muistin tän lakan ja ajattelin lakatakin sillä, kunnes otin yhteen koiran talutushihnan kanssa ja mulla on lyhimmät kynnet vuosikausiin... :/ Mutta tuo on kyllä tosi kiva lakka! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! Onneks kynnet kasvaa kuitenki aika nopeasti :)<3 Mä tykkään tästä tosi paljon! Pitää joskus testata jonkun lakan päällä, kun nyt olen vaan käyttänyt leimojen alla

      Poista

Kiitos kommentista❤️