sunnuntai 17. toukokuuta 2020

Picture Polish - Recovery

Joillekin mun lakoille on syntynyt oma tarinansa liittyen niiden hankkimiseen. Esim. muistan mun ekan kalliimman lakan ja miten päädyin ostamaan sen, ekan blogikirppiksen ja mitä sieltä ostin, ekan ulkomaan tilauksen minkä tein iskän kanssa, yhden lakan muistan kun saatiin samalla reissulla parkkisakko, ja sitten on tietysti niitä lakkoja mitä olen lahjaksi saanut. Nyt mulla on taas yksi lakka lisää millä on oma tarinansa! 

Viime julkaisun yhteydessä Picture Polish julkaisi myös yhden lakan mitä ei saa muualta kuin heidän omilta sivuiltaan. Lakan nimi on Recovery ja suurin osa kyseisen lakan tuotosta menee Australian metsäpaloissa loukkaantuneiden eläimien hyväksi. Recovery oli aluksi kokoelman ainut minkä olisin halunnut, mutta erittäin huonon saatavuuden takia jouduin sen hylkäämään. Kunnes Something can go wrong -blogin Heidi ilmoitti facebookin kynsikoristelut -ryhmässä, että hänelle on tulossa Picture Polishilta arvontavoitto ja voisi olla mahdollista samaan pakettiin saada ostettua muutama pullo Recoveryä. Myöhästyin vähän tästä kimpasta, mutta mulla kävikin satumaisen hyvä tuuri sillä Heidi kertoi ostaneensa Recoveryä yhden ylimääräisen pullon ja lupasi sen mulle. Vähänkö olin onnellinen viestin luettuani ja olen tietysti vieläkin! Erittäin suuri kiitos Heidille!
Sain lakan perjantaina ja olihan sillä pakko lakata heti! 


Kynsissä käytetty:
Picture Polish - Recovery
+ Colour Alike - Lucky ja UberChic - Lovely Leaves

1 kommentti:

Kiitos kommentista❤️