keskiviikko 8. marraskuuta 2017

F.U.N Lacquer - Cinnamon

Mä en tiedä mikä mun kameran ongelma on ruskeaa väriä kohtaan. Aina kuvat missä kynsillä on ruskeeta menee pieleen. Iho yli- tai alivalottuu, lakka on kummalisen värinen, iho on kummallisen värinen... Yhdet kynnet jäi joskus julkaisemattakin, kun en vain saanut niistä hyviä kuvia otettua. Jos kynsillä on jotain vaalempaa väriä myös, silloin kuvat yleensä onnistuu. Kameran näytöllä kuvat on onnistuneen näköisiä, mutta tietokoneella katsottuna ihan hirveitä. Pinkeissä/liloissa ja yleensäkin punaisen sävyisissä kynsissä sit taas on toisinpäin eli kameran näytöllä näyttää ihan hirveiltä, mutta koneella ne onkin onnistuneita. Ärsyttävää! Nytkin lakkaus oli tosi kiva, mutta kuvat ei.. Huoh!


Kynsillä siis F.U.N Lacquerin aivan älyttömän ihana ruskea Cinnamon ja leimat Über Chicin Lovely Leaves laatasta. Leimauslakkana mulla oli OPIn kultainen L.A.M.B. Nyt tätä postausta tehdessä muistin, että mun piti leimata ihan eri lakalla :D. Ens kerralla sit! 

Cinnamon kimaltaa huomattavasti enemmän, kuin näissä mun kuvissa!


Käytetyt lakat:
F.U.N Lacquer - Cinnamon
OPI - Love.Angel.Music.Baby

6 kommenttia:

  1. Cinnamon on ihana lakka, tosi nätit ja syksyiset kynnet <3

    VastaaPoista
  2. Cinnamon on kyllä tosi ihana, onneksi omistan sen! Mulla minttuiset lakat nakkaa aina ihon ihan vaaleanpunaiseksi, aina pitää yrittää säätää niitä jälkeenpäin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ärsyttävää! Miksei kaikki kuvat vois onnistua niin hyvin ettei niille tarvis tehdä mitään säätöjä :D

      Poista
  3. Ai, Lambilla saa noin kaunista leimaa! Enpä tiennytkään :D Pitää kokeilla :)

    Todella kaunis lakkaus, näistä tulee aika ihanan jouluiset vibat! ♥ Ja mä en olisi kiinnittänyt huomiota "huonoihin kuviin" jos et olisi sanonut, enkä ihan vieläkään tajua että mikä näissä on vikana :D Itsekritiikki on aikamoinen monsteri, ei tämmöisiin ulkopuoliset niinkään huomiota kiinnitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ No alempi kuva on ihan ok! Mutta ylempi on kamala :DD iho on kumisen näkönen ja oudon värinen ja ja ja.. Mut hei nää on ne parhaat kuvat, näkisit ne muut :D Tää on niin tätä ku ite näkee kaikki virheet ja luulee et muutkin näkee ihan saman.

      Poista

Kiitos kommentista❤️