lauantai 4. marraskuuta 2017

Lokakuun (mini)ostokset

Lokakuussa ostin vain ja ainostaan yhden Essencen lakan ja uuden OPIn kynsinauhaöljyn kauan sitten loppuneen tilalle. Siis ihan oikeesti?! Vain yksi uusi lakka :D. 

Ehkä tätä vähän selittää se, että oon ollut melkein koko kuukauden vähän enemmän ja vähemmän flunssassa. Mulla ei ole ikinä ennen ollut näin pitkään kestänyttä flunssaa ja muutaman kerran olen ollut tervekin tässä välissä pari päivää, mutta aina se kurkkukipu vaan tulee takaisin. Multa jäi Cesars Shopin varjomessutkin väliin tämän takia. Nyt oon jo melkein viikon ollut terveenä, jee! Mulla sytty yks ilta oikein super kirkas lamppu päässä, kun tajusin nukkumaan mennessä, että aina sängyssä alkaa silmät kutiamaan ja yleensä aamulla onkin kurkku kipeä. Päätettiin tehdä testi ja vaihtaa miehen ikivanha Tempur -tyyny uuteen (mulla itsellä on aika uusi tyyny) ja oireet loppu kuin seinään! Eli muistakaas ihmiset vaihtaa tyynyt uusiin tarpeeksi usein!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista❤️