maanantai 26. marraskuuta 2018

Picture Polish - Pooh

Mä en kauheasti tykkää keltaisesta ja oranssista. En kynsillä, vaatteissa tai yhtään missään. Nyt kuitenkin tänä syksynä oon ostanut molempia värejä muutaman kynsilakkojen muodossa ja huomaan välillä kaupassa miettiväni jonkin keltaisen tai oranssin jutun ostamista. 


Yksi mun uusista keltaisista lakoista on Picture Polishin jonkin aikaa sitten julkaisema Nalle Puh lakka eli Pooh. Tää on kyllä ihan just Nalle Puhin värinen! Sais olla vaan vähän peittävämpi. Lakkasin neljä kerrosta ja silti joistain kynsistä kuulsi kasvuraja läpi. 

Kuka muuten kävi katsomassa uuden Nalle Puh elokuvan "Risto Reipas ja Nalle Puh"? Mä en yleensä tykkää elokuvista missä on yhdistetty ihmisiä ja animaatiota, mutta tää on kyllä sellanen pakko nähdä, koska Puh ja Nasu ja muut! En ole vielä elokuvaa nähnyt, koska meidän kaupunkiin sitä ei tullut lainkaan original versiona enkä todellakaan halua sitä suomeksi puhuttuna katsoa. Mä en voi käsittää tätä, että jotkut leffat on näin rajattu vain lapsille, kun originalia ei näytetä. Toinen oli Petteri Kaniini minkä olisin halunnut mennä katsomaan, mutta jouduin odottamaan dvd:tä minkä sitten ostin kaupasta. 

Mä en muista koska viimeksi olen käyttänyt siirtokuvia joten kaivoin ne taas esiin, kun ei oikein leimaus keskellä yötä houkutellut. Löysinkin just tähän lakkaan sopivat kukka ja perhos kuvat!

2 kommenttia:

Kiitos kommentista❤️