maanantai 24. kesäkuuta 2019

Color Club - Get it, Girl! = mun uusi lemppari pinkki

Mä olin ekaa kertaa ikinä tällee aikuisena katsomassa peruskoulun kevätjuhlaa. Mun harjottelu loppui muutamaa päivää ennen sitä, mutta ajattelin kuitenkin että olisi tosi kiva osallistua juhlaan. Lapsetkin tykkäsi, kun ilmestyin sinne! Kynnetkin tultiin heti tarkastamaan :D.  


Juhlassa mulla oli päällä mustaa ja hopeaa (hame oli hopea, kaikki muut mustaa) joten halusin kynsistä tehdä vähän pirteämmän väriset. Valitsin lakoiksi aivan tajuttoman ihanan hieman koralliin taittavan pinkin Color Clubilta ja hopean glittertopperin F.U.N Lacquerilta. Pikästä aikaa tein glitterliu'un ja näistä tuli kyllä tosi kivat. Tuijottelin vaan kynsiä pari päivää!


Kynsissä käytetty:
Color Club - Get it, Girl!
F.U.N Lacquer - Diamond Flake

2 kommenttia:

Kiitos kommentista❤️