keskiviikko 1. kesäkuuta 2016

Toukokuun ostokset

Toukokuussa mun lakkakokoelma kasvoi vain yhdellä lakalla! Ja senkin ostin vasta kuun lopussa. Melkein tuli kuukausi ilman uusia kynsilakkoja, mutta Cittarissa oli L'orealin meikkituotteet -40% ja sieltä mun matkaan sitten lähti yksi ainoa lakka mitä olin jo aikaisemminkin katsellut.

L'oreal - Nude Demoiselle

Tämän yhden lakan lisäksi tein pienen tilauksen She Sells Seashellsille. Tarvitsin uuden säilytyskotelon leimauslaatoille ja samalla mun ostoskoriin eksyi kaksi jo kauan himoitsemaani ÜberChic laattaa (Out of Africa-01 ja Fairytale-01).

2 kommenttia:

  1. No todellakin maltillista! :) Mulla on myös tuo Lorealin lakka, enkä voi olla ihmettelemättä Demoiselle -sanaa... O_o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo! Ei muuten välttämättä kannata mennä googlen kuvahakuun ihan pelkästään ton lakan nimellä :D

      Poista

Kiitos kommentista❤️