keskiviikko 4. marraskuuta 2015

Lokakuun lakkaukset



Taas olisi aika kerätä kollaasiksi kuukauden aikana tehdyt lakkaukset. Mä jotenkin kuvittelin, että oon leimannut ihan koko ajan ja kohta jo joku siitä huomauttaakin. Kollaasia tehdessä tajusinkin etten ole leimannutkaan kuin vain kolmesti lokakuun aikana! Olen tehnyt kaikkea muutakin siis: vesimarmoroinut, kuivamarmoroinut ja maalaillut akryylimaaleilla jopa kahdet kynnet!

Lokakuun kynsistä mun ihan ehdoton suosikki on halloween-kynnet eli akryylimaali kuu. Toisena heti perässä tulee C'est Noël (H) perhosilla!

12 kommenttia:

  1. Omat suosikit näistä noitakynnet. Kaikki ovat kyllä kauniita!

    VastaaPoista
  2. Vau, kerrassaan kauniita lakkauksia! Aivan ihastuttavia kaikki :) Jos suosikkeja pitäisi nimetä, niin mulla olisi samat lempparit kuin sulla + tuo lakkaus jonka teit makuuhuoneesi tapetista - se oli tosi hieno ja jäi mieleen :) ♥

    VastaaPoista
  3. Mun ehdottomat lempparit on nuo kuut ja keskinmäiset holot. <3

    VastaaPoista
  4. Tuo vesimarmorointi Rebelellä ja Parisilla on kertakaikkisen upea<3 lakat käy niin hyvin yhteen ! myös nuo hololeimat on ihanat!

    VastaaPoista
  5. Upeita lakkauksia kaikki, mutta tuon kuun hohto kyllä vetää mua jotenkin puoleensa, joten ne kyllä täytyy nimetä lemppariksi :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista❤️