torstai 12. huhtikuuta 2018

Turkoosia ja oranssia vesimarmoroinnissa

Jossain vaiheessa moni teki lakkauksia yhdistäen punaista ja sinistä. Mä vähän mietin, että sopisko myös oranssi ja turkoosi yhteen ja sopiihan ne oikein hyvinkin!


Lakkasin ensin kynnet Girly Bitsin harmaalla hololakalla Snafu ja seuraavana päivänä tein marmoroinnit päälle. Käytin vesimarmroinnissa turkoosin ja oranssin lisäksi kirkasta lakkaa, että Snafu näkyisi kivasti sieltä alta. Vähän se kyllä peittyi liikaa marmorointien alle, mutta kynsistä tuli silti tosi kivat. 


Mä oon ennen käyttänyt HK Girl pikakuivattajaa, mutta nyt se on alkanut kutistamaan lakkauksia joka paikasta muualta paitsi kärjestä. Seche Viten kanssahan ongelma oli juuri se, että se kutisti lakkauksia kynsien kärjistä. HK Girlin kanssa mulla on ollut myös se ongelma, että lakat kuoriutuvat irti yhtenä kokonaisena liuskana jo seuraavana päivän lakkauksesta. Tosi ärsyttävää! Nyt olen sitten testaillut muutamia kertoja Picture Polishin Looking Glass pikakuivattajaa ja se ei kutista, eikä kuoriudu kynsiltä, wuhuu! Ainut vaan, että se täytyy levittää paaaaaljon varovaisemmin kuin HK Girl. Kokeilin Looking Glassia ekan kerran tämän vesimarmoroinnin yhteydessä ja onnistuin sen kanssa sotkemaan pikkurillin marmoroinnit, vaikka kynnet oli täysin kuivat ennen päällyslakan laittoa. Saa nähdä miten leimojen kanssa käy...


Kynsissä käytetty:
Girly Bits - Snafu
Color Club - ONE-STEP Age of Aquarius
Cirque Colors - Sin City
Essence - Absolute Pure

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista❤️