perjantai 8. helmikuuta 2019

Depend - Miss Tinkerbell

Oon varmaan maailman hitain ottamaan uusia lakkoja käyttöön. Tämäkin Dependin Miss Tinkerbell on melkein vuoden odottanut kynsille pääsyä. 


Varmaan vaikea arvata, että ostin tämän lakan ihan pelkästään lakan nimen takia. Vaikka olisi ollut kuinka ruma tahansa niin kyllähän mulla edes yksi Tinkerbell niminen lakka pitää olla! Onneksi lakka on kuitenkin hirmu kaunis ja sitä oikeasti tulee käytettyäkin. 


Tällä kertaa lakkaus oli aika nopea tehdä. Muistaakseni mulla oli ihan tajuton selkäkipu enkä halunnu mitään kovinkaan vaativaa lakkausta alkaa tekemään. Ilman lakkaa ei voi nyt olla yhtään, koska mun kynnet on edelleen ihan kusen keltaiset sen yhden keltaisen Essencen jäljiltä. Lakkasin jokaisen kynnen Miss Tinkerbellillä ja leimasin päälle vaaleanpunaisella mun uudesta Creative Shopin laatasta.


Kynsissä käytetty:
Depend - Miss Tinkerbell
+ Colour Alike - Sweetheart ja Creative Shop 125 -leimauslaatta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista❤️