maanantai 25. helmikuuta 2019

Ystävänpäiväkynnet

Mulle ystävänpäivä on ihan normaali päivä. Ei mitään juhlintaa ym. Meinasin kyllä miehelleni käydä hakemassa jotain suklaata kaupasta, mutta päänsärky ja alkava flunssa vei voiton. Vaikka ystävänpäivä onkin mulle ihan normaali päivä, niin kynnet silti piti tehdä! 


Ystävänpäivästähän on aikaa jo pari viikkoa, mutta julkaisen tämän postauksen nyt vasta. Mietin kauan, että haluanko näyttää näitä kynsiä ollenkaan vai viskaanko kuvat roskakoriin. Mua meinaan ärsyttää älyttömästi toi lakan läpikuultavuus varsinkin keskisormessa, enkä millään meinannut löytää hyviä kuvia tästä lakkauksesta. Itse lakasta mä tykkäsin kyllä todella paljon! Ens kerralla ehkä vois laittaa alle jonkun toisen lakan, niin ei näkyisi kynnen kasvuraja läpi. 

Aluksi olin suunnitellut hienon lakkauksen leimoilla, mutta leimaus ei nyt oikein onnistunut. Kuvat nousi kaikki rikkinäisinä vaikka kokeilin montaa eri leimauslakkaa ja leimasinta. Kun sain yhden leiman nostettua ihan ok ja painoin sen kynnelle, tajusin ettei musta leima näy tämän lakan päällä. Oli kyllä hermot koetuksella! Siirtokuvista onneksi löysin ystävänpäiväkynsiin sopivan kuvan ja länttäsin sen nimettömään. Cupidon kädestä lähti pala irti, mutta entäs sitte! :D


Kynsillä:
Moyra - Ariel
+ siirtokuva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista❤️