keskiviikko 27. helmikuuta 2019

Vihreä kuivamarmorointi

Mä oon kokeillut kuivamarmorointia kynsille tasan kerran aikaisemmin. Tässä linkki niihin -> klik. Sillon tein kuivamarmoroinnin suoraan kynteen ja se oli niin vaivalloista etten näköjään ole uudelleen kokeillut. 


Tällä kertaa tein marmoroinnin lakkojen omilla sudeilla (kannattaa olla paperia vieressä mihin pyyhkii lakkojen sudit välillä) ensin leimausalustalle ja siitä nostin sen leimasimeen ja kuivumisen jälkeen painoin kynnelle. Paljon helpompaa! Löysin tosi hyvän tutoriaalin youtubesta tähän tekniikkaan. Kannattaa katsoa! Mulla raidat ei onnistuneet ihan noin hyvin mitä videolla, mutta ehkä harjoitus tekee mestarin. Yksi toinen lakkaus on jo mielessä samalla tavalla tehtynä. 

Kuvat on tällä kertaa puhelimella otettuja, koska jostain syystä kameran kuvat oli ihan harmaita. Ei nämä puhelinkuvatkaan ihan just oikean värisiä ole, mutta on nää huomattavasti parempia. Mä en tiedä miks mun kamera välillä temppuilee värien kanssa. Oiskohan huoltoon viemisestä jotain apua?


Kynsillä:
Picture Polish - Sage
Picure Polish - Fresh
Picture Polish - Enchaning

2 kommenttia:

Kiitos kommentista❤️