keskiviikko 30. tammikuuta 2019

Lisää keltaista glitterin kanssa

Parin viikon takaisessa postauksessa sanoin, että mulla on toinenkin idea Kynsikoristelut -ryhmän tammikuun haasteeseen. Teemanahan olin keltainen ja glitter ja tästä pääset edelliseen haastelakkaukseen -> klik


Alunperin mun piti lakata kaikki kynnet jollain glitterillä ja leimata päälle keltaisella. Juuri ennen kynsien lakkausta päätinkin muuttaa suunnitelmaa ja tehdä leimasiirtikset kahteen kynteen valkoisella ja keltaisella. No se meni vähän pieleen ja kynsistä tuli siis ihan täysin erilaiset kuin mitä alunperin suunnittelin. Toisen siirtiksen kiinnitin vähän liian aikaisin ja kynnen lakat meni ihan ruttuun. En jaksanut alkaa väkertää uuttaa leimasiirtokuvaa, koska se ei ole mitään kovinkaan nopeaa hommaa, joten poistin ruttuun menneen lakan ja lakkasin sen tilalle saman keltaisen millä siirtiksen olin alunperin värittänytkin.

Mä tykkäsin tästä keltaisen, nuden ja valkoisen yhdistelmästä hirmu paljon!



Kynsissä käytetty:
Glam Polish -  Miraculous
Essence - Pure Beauty
OPI - I Just Can't Cope-acabana
+ Moyran valkoinen leimauslakka (saatu) ja MoYou London Frenchy 12 -leimauslaatta

4 kommenttia:

Kiitos kommentista❤️