lauantai 26. tammikuuta 2019

Picture Polish - Heaven & Fresh

Tylsyyksissäni tutkin whatsappin asetuksia tossa pari päivää sitten ja löysin kohdan mistä saa keskustelujen taustavärin vaihdettua. Kävin läpi kaikki värit mitä siellä oli, mutta tosi harva oli hyvännäköinen viestien vaaleanvihreän taustan kanssa ja sitähän väriä ei jostain syystä saa vaihdettua. Kaikista parhaimman näköinen oli mun mielestä vaaleanlila yhdistettynä vaaleanvihreään ja niistä väreistä keksin tehdä lakkauksenkin. Kaikesta kummallisesta sitä inspiroituukin! 


Päätin jo etukäteen, että teen leimasinmarmoroinnin. Picture Polishin lakat on jostain syystä erinomaisen hyviä siinä (ja liukuväreissä) joten valitsin pari PP lakkaa tähän lakkaukseen. Tein marmoroinnit ihan suoraan aluslakan päälle ja kynsien kuivuttua leimasin päälle valkoisella. 

Mun koneella toi valkoinen kylläkin näyttää ihan vaaleansiniseltä vaikka värit muuten on just niinku pitääkin. Mitä enemmän mä näitä kuvia nyt katson niin sitä sinisemmäksi se muuttuu :D.


Kynsissä käytetty:
Picture Polish - Heaven
Picture Polish - Fresh
+ Moyra valkoinen leimauslakka (saatu) ja UberChic Fairytale 01 -leimauslaatta

6 kommenttia:

  1. Tosi kivannäkönen tuo pohja. :)
    Minä oon ladannu whappiin oman leoparditaustan. :-D Yksvärinen ois tylsä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mä sit taas tykkää yksvärisestä ni ei mee silmät solmuun viestejä lukiessa :D

      Poista
  2. Hauska inspiraation lähde! Tää lakkaus on ihana <3

    VastaaPoista
  3. Kiva väriyhdistelmä ja leima sopii näihin tosi hyvin ♥
    Leimat näyttää mulla ainakin koneella valkoiselta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia <3 Hyvä, että näyttää valkoselta :D mulla kans puhelimella ne on valkoset, mut koneella menee vähän vaaleansiniseen.

      Poista

Kiitos kommentista❤️