torstai 17. tammikuuta 2019

Minttua ja tähtiä

Pitkästä aikaa teki mieli saada kynsille minttua. Mulla on ollut kahden lakan swatch -tikut vierekkäin jo ties kuinka kauan odottamassa, että teen lakkauksen mihin käytän niitä molempia. Nämä kaksi lakkaa oli Cirquer Colorsin minttu Mint Chip ja Essien nude Between the Seats.


Halusin päästä käyttämään mun uutta Moyran Frozen laattaa minkä sain joululahjaksi äitiltä. Olin aika puulla päähän lyöty, kun availin paketteja ja yhdestä paljastui Moyran laatta ja kynsikristalleja :D. Ja vielä kaiken lisäksi laatta mitä mulla ei vielä ollut. Olin kerran tilaamassa sitä Cesarsilta, mutta juuri silloin se oli loppunut. Äiti oli sitten tehnyt tilauksen Cesarsille! Laatassa on jouluisia ja talvisia leimoja ja valkkasin super kivan tähtileiman mikä sopii leimasiirtiksiin hyvin.

Kaivoin taas pitkästä aikaa niittejä esiin, kun halusin testata Moyran vahakynää minkä itse tilasin ennen joulua. Kynä on siis tehty siihen tarkoitukseen, että sillä saa koristeet napattua ja asetettua kynsille kätevästi. Mulla on aikasemmin ollut käytössä joku vahapalanen mistä on pitänyt leikata ja pyöritellä pallero johonkin esim. appelsiinipuutikun päähän, mutta se on ollut tosi epäkäytännöllinen.


Kynsissä käytetty:
Cirque Colors - Mint Chip
Essie - Between the Seats
OPI - This Gown Needs a Grown
+ Moyran musta leimauslakka ja Frozen -leimauslaatta

4 kommenttia:

  1. Tosi kivat ä ja ihana minttulakka 😍 Rupes vaan tekeen mieli minttujäätelöö missä suklaahippuja seassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joskus myytiin sellasta ihan törkeen hyvää minttusuklaajätskii ni mul tuli kans kauhee himo siihen näitä kynsiä lakatessa :DD Harmi vaan et sitä jätskii ei oo saanu moneen vuoteen :/

      Poista
  2. Voi vitsi, nää on ihanat! Kivan kesäiset jopa :) <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista❤️