lauantai 3. lokakuuta 2015

Syyskuun lakkaukset



Se oliskin sitten jo lokakuu.. Pian saa tehdä jo lumihiutalekynsiä! Viime vuonna en vielä osannut leimata, joten tänä vuonna odotan oikein innolla talvikynsien tekemistä ja lumihiutale leimoja! Mulla on jo monta talvista ideaa valmiina. Näistä syyskuun lakkauksista kuitenkin mun suosikit on kuun eka lakkaus ja kuun vika lakkaus eli neon vihreä ranskis ja lila glitterliuku!

Mun on nyt aivan pakko kertoa teille mun kahjo uni minkä näin edellisyönä, koska se liittyy kynsiin ja erääseen kynsibloggaajaan! Näin siis unta, että olin sopinut Katarooman kanssa meneväni hänen luokseen lakkaamaan kynsiä. Unessa Kataroomalla oli päällä sama raidallinen huppari mikä on hänen blogin profiilikuvassakin. Mä sit autolla ajelin Katarooman asunnolle mikä oli jonkun ison kauppakeskuksen parkkihallissa. Jostain syystä siellä olkkarin lattialla oli makuupusseissa nukkumassa mun äiti, iskä ja pikkuveli ja mun mies soitti myöskin tulevansa sinne ihan pian. Tässä kohtaa myös mua alko väsyttämään ja kysyinkin Kataroomalta, että sopiskos jos hiukan nukkuisin ennen kynsien lakkausta. Se ei käynyt ollenkaan ja Katarooma alkoi ihan väkisin poistamaan vanhoja lakkoja mun varpaiden kynsistä Nivean aurinkorasvalla. Ei siis kynsilakanpoistoaineella vaan aurinkorasvalla! Mua väsytti niin paljon, että nukahdin takan reunukselle (you know se mihin voi laittaa tuikkuja ym.) ja herättyäni oli varpaiden kynnet lakattu vihreiksi keltaisilla pilkuilla. Totesin siihen, että onpas mulla pitkät kynnet. Katarooma meni seuraavaksi pöydän viereen ja laittoi kätensä valmiiksi siihen ja sanoi et nyt on mun vuoro lakata hänen sormiensa kynnet. Ennen ku kerkisin tehdä yhtään mitään alko mun etummaiset alahampaat sattumaan hirveän paljon ja ne rupesivat oikein kunnolla heilumaan. Itkien pyysin Kataroomalta särkylääkettä et ku sattuu oikeesti ihan liikaa. En kuitenkaan saanut särkylääkettä vaan erittäin vihaisen katseen ja uni loppui siihen, kun Katarooma tiuskas mulle: "Ei se haittaa! Nyt lakkaat mun kynnet!"

Ahahahahhaaaa! :'D

10 kommenttia:

  1. Mun lempparit on nuo neonvihreät. <3 Ihastuin niihin samantien!

    VastaaPoista
  2. Ou mai gaad, mikä uni! Sunnutai-aamun repeilyt, kiitos siitä! :D Oonpa mää ollu julma... :D

    2, 3 ja 4 mun suosikit.

    VastaaPoista
  3. Nättejä lakkauksia! Tuo neonvihreä rankis on mun lemppari :) Mielenkiintoinen uni sulla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :)! Toi uni oli vielä aika normaali siihen verrattuna millasia yleensä nään :D Just näin unta et olin mummulassa ja mulla oli Frozenin Elsan voimat ja pelastin Supernaturalin Deanin ja Samin Once Upon a Timen Ursulan kynsistä :'DDDD

      Poista
  4. nasu ja ihaa kynnet sulatti mun sydämen <3 apua mikä uni :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista❤️